Tuesday, 27 March 2012

I'm so sorry !


Gambar kat atas ni lahh yang Dye yang Akim maksodkan <3
Akim sayang sangat kat dye .
Akim da banyak kali saketkan hati dye :'(
Tadi Akim carik pasal pulak ngan dye gare-II jeles .
Ya Allah , kenape laa kan Akim tak perasan yang dye tak salah pape pun .
Da nampak da yang Akim ni bukan laa orang yang terbaik untok dye .
Tapi Akim tetap akan jadi yang terbaik untok dye .
Sekarang Akim nak mintak maafkan dye sebab Akim yang salah ,
tapi tu lah , dye tak on phone sebab saket hati ngan Akim .
Malunye Akim nak jumpe dye esok , sebab gare-II cemburu ,
sampai yang betol ngan salah pon tak perasan .
Iloveyou so much much much sayang  ! <3

No comments:

Post a Comment