Friday, 9 March 2012

Sorry !

Oke , tadi mase kat skola , aku jumpe si dia .
Ehem-II aku laa kan siape lagi .
Nthen , tadi kat skola aku da buat dye nanges sebab aku tak dapat kawal
emosi aku . Aku bukannye ape , aku just kecewe je tadi .
Aku kecewe sebab aku terbukak something kat handphone dye .
Tapi tak boleh nak bagi tahu laa apenye tu .
Tapi sekarang ni aku nak mintak maaf sebab tergamak aku buat dye menanges .
Aku sayang kat dye sangat-II

I LOVE U SAYANG <3
Sorry pasal petang tadi :')

No comments:

Post a Comment