Friday, 23 March 2012

Mandi hujan >.<'

Salam ! :)
Heyy guyss , kali ni akim nak cite plak yang petang tadi 
akim mandi hujan dengan ehem-II !
Hee . Act , kiteorang baru balek daripade kawat kaki .
Then , mase balek kawat kaki tu plak boleh hujan .
Yang si dia call mak dye , pastu mak dye takde kat rumah .
Yang akim plak call laa akak ingat nak suroh amek ,
tapi akak cakap balek sendiri .
So , ape lagi kan , kiteorang pun balek la hujan-II !
Series , da macam cerite hindustan la plak ><
Mase jalan tu plak , dye boleh buat muke tegeng dye , tapi dye tetap comel <3
HAHA ! Pastu akim pun ape lagi kan , nak tarik perhatian dye ,
akim pekek je la cakap ILOVEYOUU kuat-II !
HAHA !
#Loveyousayang ! <3

1 comment: